lördag 9 oktober 2010

Irriterad!

Har inget att göra verkligen. Vill spela, men har just nu 240 i ping så det funkar ju inte. Försökte vara lite social på skype inatt, men hörde inte mycket av vad dom sa. Min ping låg nämligen i 900. Så loggades bara in och ut konstant. Sjukt kul! Men det är riktigt illa när nätet är så kasst att man inte kan sitta online på steam, där också loggas jag in och ut, och det att få svar från någon tar en evighet. Finns det någon som vill byta plats med mig just nu??

Men efter mitt inlägg igår ringde jag montören som skall komma och sätta in en telefonkabel. Han kunde berätta att han var sjukskriven så det var därför han inte hade kommit ännu. Men han sa han skulle ringa mig på måndag och se om han fick tid att komma hit då. Man kan ju hoppas verkligen.

Vill in å pange lite hs känner jag. Kan inte fatta hur man kan bli beroende av ett spel verkligen. Har försökt lugna spelandet i och med att det sociala liv man borde ha, inte finns. Nu när jag inte kan spela är jag ju dock lite mer social men endå. Så fort jag får min lina kommer jag sitta fast vid datorn igen.

Kommer ihåg man såg artiklar om folk som satt konstant vid datorn, och man skrattade åt det. Tyckte dom var riktigt nördiga. Var visserligen innan man började spela själv. Men nu sitter man och nördar minst lika mycket själv om inte ännu värre!
Paniken som sprider sig när man förstör sitt headsett tidigt på en lördags kväll och inte kan köpa nytt innan måndagen. Här i Norge är ju alla affärer stängda på söndagar. Jo vissa saker är nog bättre i Sverige, kanske inte för dom som jobbar i affärena dock.

1 kommentar:

  1. Kul att du verkar fått ordning på pingen så jag fick panga lite HS på dig/ Fred

    SvaraRadera