torsdag 21 oktober 2010

Desperat??

Har märkt att en del killar som spelar är väldigt desperata. En kille som addade mig nyss, kände igen namnet så jag la till han, trodde jag hade spelat med honom. Nejdå han ringde mig via friends det första han gjorde. Ignorerade det och frågade vad han ville. Jo han gillade det han såg på bilden och ville snacka! Jag skrev att han var ett stort rövhåll och att han borde skaffa sig ett liv, och frågade vad som gjorde att jag ville prata med honom. Innan jag tog bort honom så hann han skriva att jag var lesbisk. Haha, var jag lesbisk bara för att jag inte ville prata med honom. Man måste vara sjukt desperat om man addar en tjej och ringer med engång. Troligen så har han väl spelat för mycket så att han sociala antenner är borta och klarar inte få en tjej på normalt vis. Snacka om noob!!

1 kommentar:

  1. HejFrosty

    Kul med blogg hoppas det går bra.
    och att du slipper desperata killar / Gubbar på css hehe

    hade

    / Tib...... nä just det
    Oden var det va ;-)

    Hade så ses vi i spelvärlden

    SvaraRadera