söndag 8 april 2012

Klippt och färgat håret..

Igår var mormor och morfar här hos mamma på middag. Blev lammstek, min favorit mat =) Sen blev det himmelsk lappskaus till efterrätt. Det är blandad frukt med vaniljsås till. Vid 5 tiden kom Sara och klippte och färgade mitt hår. Det blev bra tycker jag. Lägger ut en bild av resultatet.


Idag blir det ribbe till middag, mormor och morfar kommer idag igen =) Men i morgon bär det av mot köping igen, alltid lika trist att säga hejdå till familjen. Men så går det när man ska flytta så långt ifrån. Skyller detta på Daniel =) Hehe. Men saknar honom så ska bli skönt att se honom och mina små barn, Tazzen och Bamse,(katterna).

Så blev min nya frisyr =)

1 kommentar:

  1. frosty har inte dig som vän på steam längre :( tänkte börja spela igen nu när jag har fått bättre internet så man kan spela ;) adda mig på steam om du vill så jag har nån värdig motståndare att möta ;)
    mvh ckb1338

    SvaraRadera