onsdag 28 mars 2012

Inte bloggat på vääldigt länge

Har inte bloggat på länge nu kom jag på. Finns väl kanske inte så mycket att blogga om just nu men.
Snart är det i allafall påsk, och då åker jag till Larvik för att träffa familjen.Något jag längtar väldigt mycket till. Inte varit i Larvik sen i julas så är på tiden nu.

Har också varit på css lan för första gången i mitt liv, var skitskoj faktiskt. Vi var 22 stycken på lanet,var speciellt att få träffa folk man spelat med under dom åren jag spelat. Folk var inte alls så som man föreställt sig när man hört deras röster. Helt klart bygger man fram en egen bild av hur dom ser ut.

Annars har jag ju börjat i nytt jobb, på teleresurs i västerås vart jag jobbar som kundservice medarbetare, inte det bästa jobbet man kan ha, men otroligt trevliga arbetskollegor.

Köpte mig en cykel igår också, så var ute och cyklade för första gången på 13 år. Hehe känner mig väldigt gammal när jag säger så. Så idag är man öm kan jag ju tryggt säga fy! Men har planerat att bli lite duktigare när det kommer till att röra mig. Man får inte motion av att springa runt i css, tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar