fredag 16 december 2011

Återbesiktning!

Ja idag ska jag återbesikta min bil, och har inte fått reparerat allt som skulle fixas, har dock fått i ordning det som betyder något, hoppas verkligen dom kan vara lite snälla. Har inte fått tag i alla delar, Daniel har fartat runt som en dåre. men inget passar! Just nu är inte min pärla en pärla känner jag.

Sen klockan 3 är det dags för jobbintervju i Västerås, det blir bra. Hoppas det går bra, vill verkligen ha det jobbet.

Senare idag blir det att packa och göra i ordning allt inför turen till Larvik i morgon, hoppas verkligen det inte blir någon snö medans jag åker. Men med min tur så kommer det nog bli snöstrorm i morgon. Haha :P 

2 kommentarer:

  1. Nu har ja pratat med jesus å det blir ingen snö gumman....

    SvaraRadera
  2. Nej som tur var så blev det ingen snø Elvis, det var bra =)

    SvaraRadera